השר אורי אריאל מפתיע: "אני מגבה את הנשיא ריבלין"

    ישראל פריי 1 Comment on השר אורי אריאל מפתיע: "אני מגבה את הנשיא ריבלין"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות אורי אריאל התראיין אמש (חמישי) ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', והתייחס להעברת מתווה הגז. "רואה ושמח בהתקדמות. הגיע הזמן. צריך להתקדם ולא למרוח עוד שנים, זה בהחלט יביא לשינוי במחירים. אנחנו עושים גם עבודה בנושא החקלאות והמפעלים, לחבר לגז, להביא להוזלה במחירים לצרכן".

    אריאל התייחס לקמפיין "השתולים" של ארגון הימין "אם תרצו" ולעליהום נגד "שוברים שתיקה": "אני מתנגד לפעילות של שוברים שתיקה, פעילות בלתי מתקבל על הדעת, צריך להפסיק אותה. אנשים הולכים לחו"ל ואומרים על הילדים שלי ושלך שהם בוזזים רכוש פלסטינים. לכו לפצ"ר, לכנסת, לבית משפט, יש מספיק כלים במדינת ישראל לבדוק, הריצה הזאת לחו"ל לא בסדר וצריכה להיפסק".

    "אני שמח שבנט הודיע שהוא לא ייתן להם להופיע בבתי ספר ושיעלון אוסר את פעילותם בצה"ל. הקמפיין עשה שכולם מדברים ועוסקים בזה, אם אפשר לעשות את זה בצורה אחרת, כנראה שכן. אני מזמין מבקש ודורש מכל אזרח, אם הוא רואה אזרח חייל או שוטר שעושה דבר המנוגד לחוק, שייגש לתחנת משטרה קרובה להעיד, להביא לחקירה ואם יימצא אשם – יעמוד במשפט וייענש. ללכת לכל העולם ולהעליל עלילות כאילו הרבה מאוד חיילי צהל בוזזים חיילים פלסטינים?! פצ"ר אומר שהוא חוקר מקרים בודדים של ביזה. זה נכון בסדר וצודק. מותר להם לדבר אבל אף אחד מאיתנו לא צריך לספוג את הרעל הזה".

    אריאל הפתיע כשהתייצב לצד הנשיא ריבלין, ודחה את המתקפות נגדו מימין: "לא צריך להשתלח בו. הוא נשיא של כולנו. אני שמח שהוא נשיאנו. הוא עושה עבודה חשובה בארץ ובעולם, אני מגבה אותו. הוא אומר את מה שהוא חושב. יכול להיות שאם אהיה נשיא בעוד 300 שנה כנראה אתנהג אחרת. אבל זה בסדר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד שלוש מאות שנה? אנחנו בסוף האלף השישי ולדעת הכל לא נשאר 300 שנה עד ביאת משיח צדקנו, ואז גם תיאורטית של יזכה מר אוריאל עם דעותיו הכוזבות להיות נשיא וגם לא בתור אשר נשיא יחטא…
      אוריאל מזמן כבר איננו מפתיע בדבריו לאחר ההיכרות שעשה עבורנו במהלך שותפתו בממשלת הזדון כנגד החרדים לדבר ה'